Next to you del: 3 <3

 Next to you <3

                       Del: 3

 

Justin´s perspektiv:

 

Jag vaknade klockan 9.00 på morgonen av att en dörr smälldes igen.

Jag gick ner till nerevåningen och såg att ingen var där.

Jag tänkte att det kanske var mamma som gick elr något.

Jag gick upp igen för att kolla om Tiffany hade vaknat.

Nä jag kom in i gästrummet så var inte Tiffany där så då gick jag till köket o kollade om hon var där.

Hon var inte där men jag såg en lapp som jag läste så här stog det:

 

Kära Justin <3

Tack för att jag fick såva hoss dig men jag insåg i morse att jag en dag måste lämna detta hus så nu gör jag det. Men tack för allt du är en underbar kille men jag kan inte störa dig och ditt jobb så nu måste jag dra om det är något så är jag på stranden.

XoXo: Tiffany <3

 

 

Jag vart glad och ledsen på samma gång när jag läste brevet.

Jag vart glad för att hon skrev <3 och XoXo.

Men jag vart ledsen för att hon lämnade mig.

-         Jag måste åka till straden för att säga att jag gillar henne men undra vad hon kommer att säga till mig…………..

 

Nästa del kommer nog om en vecka jag har ju inte tid/lust att skriva nu när jag har sommar lov J  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0