I Just Want To Love You <3 Del: 1

Hej, jag heter Elena jag bor i Sverige med min mamma (Helene), pappa (Stefan), storebror (Alexander) 17 år, lillasyster (Amber) 7 år, lillasyster  (Angiie) 5 år, lillebror (Jake) 1,5 år och min tvillingsyster Jelena 16 år. Jag är också 16 år som Jelena. Vi båda är lika men den ända skilnaden är att hon är typ den bitchiga eller vad man ska säga och jag är den ''snälla''. Haha eller nej, det är båda som är bitchiga men mot våra syskon är vi snälla. Vi hatar våra föräldrar för dom jobbar för mycket och är alldrig hemma. Dom är bara på deras afärs resor hela tiden.. Men nu börjar berättelsen om mitt liv ..

-
Eleeeeeeeennnnnaaaaa, gå upp nu.. Sa  Angiie.
- Ja, jag kommer din lilla busunge, sa jag. Jag lyfte upp henne i min säng och började busa med henne.
- Sluta fjanta nu, vi ska ju flytta till Atlanta idag så gå upp nu, Sa pappa.
- Jaja jag kommer tjurgubbe... Sa jag surt.
Han suckade och gick ut.
- Varför hatar pappa och mamma oss? frågade Angiie.
- För dom är tröga och kan inte inse hur underbara vi är, sa jag och skrattade.
- Ja, men nu ska jag ta på mig min onpice, sa hon gulligt.
- Okey, men det heter one piece haha.
- Kan du också ta på dig din så vi ser lika dana ut som du och Jelena?
- Ja visst sötis :)
Hon sprang glatt ut ur mitt rum in till hennes rum och stängde dörren.
Jag sminkade mig, tog på mig min one piece.

Jag gick ner för trappan och alla hadde sin one piece på sig tom mamma och pappa.
Juste det är en sak till, mamma och pappa ska inte följa med utan vi ska bo hos våra kusiner Christian och Catlin Beadels, och då undrar ni säkert hur vi ska få plats men dom bor ju i ett jätte stort hus, men vi ska bo i huset brevid dom då ja, vi får se hur det blir. Men det ska bli skönt utan mamma och pappa.

-Hejdå mina underbara barn, sa mamma och pappa samtidigt.
- Som om ni bryr er, sa jag medans jag gic ut till bilen.
Det dröjde inte långt innan dom andra kom och satte sig.
-Hejdå Sverige och hej Atlanta.



1: Jelena's one piece               2: Alex's one piece        3: Amber's one piece        4: Jake's one piece



angiie's one piece                            Elena's one piece          

Förlåt om jag inte hann att skriva så mycket men måste ducha nu och sen sove, det är ju skola imorN men hoppas att ni gillar det jag srivit nu :) Älskar er !! Och bah för ni är bäst så bjuder jag på en bild med Jusin :) <3



Och justä om ni bor i Norrköping så är det bara att komentera om ni vill veta vart man kan köpa Justin's parfym :) jag har den,den kosta bara 346:- <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0