Next To You <3 Del: 2

Förlåt för att den inte kom igår :s va as trött hahah :) Men nu kommer den till all JustinBieberLoOvErSs


                       Next To You <3

                             Del: 2

 

-         Ring ambulans! Sa Justin till Ryan medans han gjorde mun mot mun metoden.

-         Ska bli sa Ryan. Tiffany vaknade och Justin sa:

-          dom kommer att veta att du lever nu för att det kommer en ambulans och hämtar dig snart!

-         Nej! Dom kommer inte veta att det är jag för att jag har färjat håret och jag har förändrats jätte mycket.

Ambulansen kommer:

-         Kan du följa med mig till sjukhuset? så att jag inte är där ensam! Sa Tiffany till Justin.

-         Ja det är klart att jag kan. Sa Justin. Dom hoppade in i ambulansen och pratade hela vägen till sjukhuset. När dom kom fram till sjukhuset så sydde dom 10 stygn på Tiffanys sår.

-         Nu är du klar för att åka! Har du skjuts hem? Sa doktorn.

-         Ja! sa Tiffany och Justin kollade förvånat på henne.

Utanför Sjukhuset:

-         Har du verkligen skjuts hem? Sa Justin.

-         Nej och jag har inget hem heller men vad skulle jag säga. Sa Tiffany.

-         Du kan få bo hos mig ett tag sa Justin.

-         Tack! Sa Tiffany.

Hemma hos Justin:

-         Du kan få sova i Jästrummet. Sa Justin.

-         Tack igen för allt du har gjort till mig. Sa Tiffany.

-         Men det var väll inget. Sa Justin och log. Justin kollade in i Tiffanys blågråa ögon och gick närmare och närmare henne. Han kysste henne lätt på munnen.

-         Förlåt! Sa Justin. Tiffany sa inget hon kysste tillbaka honom på munnen.

-         Vill du ha något att äta? Sa Justin.

-         Ja tack. Sa Tiffany.

-         Vad vill du ha? Sa Justin.

-         Överaska mig. Sa Tiffany. Justin tog fram kastrullen och stekte omelett till dom båda.

-         Gud vad gott det var! Sa Tiffany.

-         Tack! Jag la bara i något. Sa Justin.

-         Men hur viste du att det skulle bli gott? Sa Tiffany.

-         Det viste jag inte det kunde ha smakat hur äckligt som hälst men man måste våga prova saker för att veta ifall det är gott eller äckligt. Sa Justin.

-         Gud vad trött jag är! Sa Tiffany.

-         Jag med! Ska vi gå och lägga oss? Sa Justin.

-         Ja. Sa Tiffany.

  

Förlåt ifall novellerna är så korta men jag har inte hunnit skriva så mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0