Mystic text - A




Idag blir det en kort novell för en ompis sover över hos mig :)

Hanna's perspektiv:

 Jag vaknade tidigt och fixade mig. När jag var helt klar ringde jag Area och frågde om hon kunde hjälpa mig att packa upp rästen av mina lådor.
När vi satt i mitt rum kom Alison in med kamran och tog ett kort på mig och Area.

- Den här bilden lägger jag ut på twitter om jag får ? 
- Ja gör det du, sa jag och Area samtidigt.
- Okey , hejdå sa Alison.
 - Just det vi ska dra till Emely och Spencer sen. hänger du med ? Sa jag.
- Nej, jag måste sola och så nu så jag får en snygg solbränna haha, sa Alison.
- Okej, men kom om du vill, vi drar nu då , hej då.
- Hejdå.

Alisons perspektiv:

 Hanna hadde nu dragit så jag gick in på twitter och la ut bilden och skrev.
''Min söta syster och min gulliga bästavän''
Jag gick sen in och kollade vilka som följde mig.
jag hadde 835 följare + 30 nya bara idag, vad kan jag säga, jag är populär vart jag än går haha.
Jag såg att justin bieber följde mig, jag följde minst 150 st tillbax.

Jag tog på mig min bikini och gick ut på bakgården och satte mig i solstolen.
Jag satte i mina hörlurar på högsta volym och lyssnade på ''Nick lachey - Shades Of Blue'' .
Catlin var tydligen ute med hennes kompisar och christian med, dera föräldrar skulle åka till newyork i 2 veckor på semeter.

Jag kände en skugga och uppnade ögonen och fick syn på Justin, Chaz, Ryan och Chritian, jag tog ut mina hörlurar och dom frågade o jag ville bada och jag sa okey. Innan jag gick up fick jag ett medelande....


Bild1: Hanna, Area och Emely
Bild2: Alison
Bild3: Bilder på Alison
Bild4: Emely, Spencer, Hanna och Area
Bild5: Alison solar 
Bild6: Are och Hanna som plockar ut Hanna's lådor
Bild7: Alison's sms från -A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0