Pleas tell me you are lying??

 
Alison:
 
Jag kollade ner på smset och tryckte upp länken.
Det var en bild på Area's pappa och en annan tjej som kystes?
Det kan inte va sant, Arias pappa skulle väll alldrig vara otrogen mot hans fru Aria´s mamma?
Det pep till i mobilen igen men den här gången stog det *Visa den här bilden till Aria's mamma annars kommer någon bli skadad.     - A.
Jag läste det om och om igen men jag tänkte inte visa den för någon, det är Arias föräldrar vi pratar om.
Jag gick upp och skulle byta om och ringa Aria, Hanna, Spencer och Emely men innan jag gic innanför dörren hörde jag Justin roppa mitt namn. Jag ignorerade honom och gick in i mitt rum och ringde upp tjejerna och sa att dom skulle komma hit.
 
Justin:
 
Jag såg när Alison var på väg in och jag roppade på henne men hon ignorerade mig bara ?
-Vad är det men Alison? frågade jag killarna.
-Jag vet inte, först var hon glad men efter att hon fick ett medelande så såg hon typ rädd ut och ignorerade oss? Sa Chaz.
-Ja, jag har kännt henne hela mitt liv och hon hara bara blivit så några gånger när hon fick medelanden frå-Christian slutade i meningen och kollade framför sig med en rädd blick.
-Från vem Christian? Frågade Ryan.
-Jag måste gå sa Christian och gick upp ur polen tog handuken och torkade av sig och sprang upp.
Jag Ryan och Chaz kollade på varandra men sprang sedan upp. När vi kom upp såg vi att Alison, Hanna, Aria, Spencer, Emely och Chaz sitta inne i Alison's rum.
Vi var tysta så dom såg oss inte, vi hörde när dom pratade.
-Jag fattar inte hur han kunde göra så.. Sa Aria och började gråta i Emely's famn.
-Men du måste visa blden till min mamma, du såg själv vad det stog i medelandet, och jag vill inte att någon blir skadad, fortsatte Aria.
-Nej !! Jag kan inte gör aså mot dig och din familj. Sa Alison.
-Alison har rätt det kommer säkert inte hända något, jag menar vad har ''A'' gjort förut? Sa Spencer.
-Du menar förutom att köra över Jelena med en bil? Sa Hanna.
-Vem är Jelena ? Sa jag lite för högt.
Alla kollar nu på mig med arga blickar.
-Hur mycket utav det hörde du? Frågade Aria som nu slutat gråta.
-Tillräckligt mycket för att få en förklaring. Svarade jag.
-Vi måste säga allt till dom, dom förtjänar att veta, sa Christian.
-Nej, då kan dom också va i fara, sa Spencer.
-Men berätta ändå, om vi alla ska va vänner måste vi veta, sa jag, Ryan och Chaz nickade instämmande.
-Okej, men ska vi ringa Jelena så hon också kan komma? Sa Emely.
-Ja det är bäst så. Sa Hanna.
 <--- Jelena
 
Jelena:
 
*RIING*
Jag tog upp min mobil och utan att titta på vem det var så svarade jag.
-Hallå? Sa jag med mat i munnen.
-Heyyy Babe, Hörde jag Alison säga.
-Heeeey älskling svarade jag överdrivet glatt.
-Vi har saknat dig sjuuukt, hörde jag Hanna säga.
-OMG HANNA?!?!? Skrek jag
-JAAA?!?! Skrek hon tillbax.
-JAG HAR SAKNAT SÖNDER BÅDA ER !!!!! VI MÅSTE SES NUUUUU!!!
-MEN DET ÄR JU KLART, BAAAABE !! skrek Hanna och Alison samtidigt.
-VART BOR NI?!?!?
-MIIIITTT HUS!!!! Skrek Christian.
-CHRIS?!?! OMG VAD JAG SAKNAR DIIIG.
-JAG SAKNAR DIG MED!!!
-VI SAKNAR DIG MED BAYBE!!! Skrek Aria, Spencer och Emely.
-OMG JAG KOMMER OM 5 MIN !! HERRRÅ BAYBS SES SNART!!!
-HERRÅ ÄLSKLING!!! Skrek dom.
jag la på och börjaded springa ner för trappan med min mobil och mina bil nycklar i handen. Jag sprang förbi köket där mamma stog.
-Och vart ska du då lilla fröken? Sa mamma.
-TILL CHRISTIANS HUS, KOMMER HEM SEN HERRRRRRÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!
Jag öppnade bildörren och började köra till Christian's hus. Jag körde in på uppfarten och sprang rakt in utan att knacka upp till gäst rummet och rakt in i Alison's famn efter det så blev det till en gruppkram.
-OMFG!!! JAG KAN INTE FATTA ATT NI HAR FLYTTAT TILLBAX TILL ATLANTA!!! Sa jag.
-INTE VI HÄLLER !!!!! Sa Alison och Hanna samtidigt.
 
Justin:
 
Jag, Chaz och ryan stog och kollade på hur dom kramades och skrek.
jag började få huvudvärk så jag skrek
-OKEY KAN NI BERÄTTA NU VEM DEN DÄR ''A'' ÄR?
-HAR ''A'' KOMMIT TILLBAX? Sa Jelena.
-JAA ? Svarade Aria.
-Okey jag kan förklara, Sa Hanna.
-Nej det är bättre om jag gör det, sa Jelena.
-Såå.. Allt började med när vi alla bodde här, vi hadde börjat att få konstiga sms från någon som kallade sig ''A''. Vi kom ännu närmare varandra och vi blev bästa kompisar. När vi skulle spionera på ''A'' så såg jag vem det var så jag skulle berätta för dom andra, men innan jag hann göra det kom en bil ut från ingen stans och körde på mig. Efter det kunnde jag inte minnas vem ''A'' var. Och vi slutade att få sms efter det och vi berättade inte för någon, och efter det så flyttade Alison och Hanna och vi alla tappade typ kontakten men nu när ni har flyttat tilbax så är vi BÄSTIIISAAAR igen. OMG vad jag har saknat er. Förklarade Jelena.
Jag, Ryan och Chaz bara stog där chockade men började sedan fatta att dom var i fara igen.
-Jag ska bara gå och hämta min mobil, jag glömde den i min bil, sa Jelena.
-Jag kan hämta den, sa Alison.
-Okey, sa Jelena och kastade bil nycklarna till Alison.
-BE RIIIIGHT BAAACK, sa Alison och vi alla började skratta.
 
Vi satt och pratade om random saker tills vi hörde Alison skrika.
 
Hanna:
 
Vi hörde Alison skrika och jag var den första som kom nerspringandes jag sprang ut genom  dörren till Jelena's bil. Men när jag var där så var Alison borta och Jelena's bildörr var öppen.
 
-ALISON?!?! Skrek jag om och om igen.
alla andra började också skrika hennes namn men vi fick ingen respons.
-MEN RING POLISEN DÅ!!! Skrek jag!!
Spencer tog fram hennes mobil och ringde till polisen.
 
Polisen hadde nu kommit och pratade med alla. Jag stog bara stilla och kunde inte säga något, jag satte mig ner på en utav köks stolarna, efter som att vi var inne i köket, dom hadde spärrat av ''Brottsplattsen''. jag satt bara där med tårar som sprutade ut ur mina ögon. Justin kom brevid mig och tröstade mig. Cristian's föräldrar var på väg tilbax och Catlin var här och vi hadde berättat allt till polisen. Och alla andra visste också.
Vi alla satt nu vid bordet. Min mobil började pipa och jag tog upp den. Det var ett medelande frå ''A''
polisen stog nu brevid oss och jag läste medelandet högt, även fast ingen visste att jag hadde fått ett medelande.
-Ja, Jag har din syster, eller ska jag säga hadde? Hennes sista ord till mig var ''Snälla gör vad du vill mot mig men rör INTE någon av tjejerna och speciellt inte Hanna då kommer ditt liv bli ett helvete.     -A
Mina tårara blev allt fler och fler. Jag fick ett till medelande eller ska jag säga alla vi fick ett till medelande till och men Caitlin, christian, Justin, Chaz och Ryan. vi tog upp mobilerna och började läsa så här stog det,
- 1 poäng för den som hittar Alison eller vad som är kvar av henne. Läste vi alla högt poliserna hörde och började prata med varandra om vad dom skulle göra för att hitta henne.
 
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FÖRLÅÅÅÅT !!!
Förlåt för att jag inte skrivit på länge, men det är ju sommarlov och jag har varit borta typ hela tiden.
Men jag ska börja bli bättre på att updater !!
Hoppas ni tyckte att det var bra. KOMMENTERA!! :) <3
 
//justinbieberllooverss<3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0