Next To you <3

                     Next To You <3

                            Del: 1

Denna historia handlar om Justin Chaz Ryan och en småstads tjej vid namn Tiffany!

 

-         Vakna nu Justin!

-         Ja jag är vaken svara han. Klockan är över tolv. Sa Chaz och Rayen nickade. Justin gick upp och fixade sig.

-         Vad ska vi göra idag då sa Justin.

-         Dra till stranden och leta snygga tjejer sa Rayen och Chaz höll med.

-         Okej mumlade Justin. Efter att ha packat alla grejer så hann killarna inte dit innan det var kväll.

-         Men det finns ju inga tjejer här sa Ryan. Chaz vart besviken.

-         Men vi kan väll fortfarande chilla sa Justin.

-         Det är klart sa Chaz och Ryan nickade. Efter ett tag så hörde dom något vid klippan. Det lät som om någon bråkar sa Justin.

-         Släpp mig jag vet inte ens vem du är..! Sa Tiffany.

-         Sluta dumma dig nu jag vill ju bara ha lite kul.

-         SLÄPP!

-         Är det något problem här? sa Justin.

-         Nej! vad ser det ut som? Sa Tiffany.

-         Lämna flickan i fred. Sa Justin. Killen stack iväg.

-         Tack! Sa Tiffany.

-         Varsågod. Sa Justin. Tiffany tog av sig tröjan och under hade hon en svart bikini med vita prickar på.

-         Jag heter Tiffany och du måste väll vara den berömda Justin. Sa Tiffany.

-         Ja det är jag. Sa Justin. Justin tittade in i Tiffanys blågråa ögon och för första gången kände han sig riktigt kär. Men Tiffany tittade bort och hon gick allt närmare och närmare klippan.

-         Vad ska du göra? Sa Justin.

-         Jag ska hoppa…! Sa Tiffany

-         Varför…. Du kan ju dö! Sa Justin.

-         Men det spelar väll ingen roll jag har rymt hemifrån i två år nu och mina föräldrar tror redan att jag är död alla tror det för att det står så i tidningen! Sa Tiffany.

-         Om du hoppar så hoppar jag! Sa Justin.

-         Varför? Du känner ju inte ens mig. Sa Tiffany.

-         Men det känns som om jag gör det. Sa Justin.

-         Hejdå! Sa Tiffany. Tiffany hoppade och Justin såg att hon inte kom upp ur vattnet. Justin hoppade ner från klippan. Han såg Tiffany ligga på botten och såg att hon hade slagit i huvudet i en sten. Justin tog tag i Tiffanys arm och simmade med henne upp till stranden där Chaz och Ryan var.

 

                                           

Justin                                              Tiffany                       Tiffanys Bikini

 

Fortsättning följer vill ni ha mera så kommentera!!

Hur kommer det att gå för Tiffany dör hon eller lever hon? Det får ni veta när jag har skrivit klart Next To You <3 Del: 2 :)                                      



Kommentarer
jennifer

så jävla bra....!!!! fortsätt skriva jag vill ha del två nununununnu !!! :)

2011-07-11 @ 20:18:36
rebecka

de äe klart att vi vill ha del två nu!!!

Ge oss del två ge oss del två HAHAHA :p

2011-07-11 @ 20:19:49
justinbieberlooverss

Det är klart att ni får del två idag men lite senare bara ;)

Är inte riktigt klar med den än men ni kommer att få den innan tio :)



Bye Justinbieberlooverss ;)

2011-07-11 @ 20:24:41
URL: http://justinbieberlooverss.webblogg.se/
Nerma

Fint skrivet tjejer, tänk på att göra delarna lite längre så man har lite mer att läsa. Fortsätt så sötnosar! :)

2011-08-07 @ 23:44:02
URL: http://http://loovestories.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0