You just might be the one <3

Föråt om jag inte har skrivit, men jag har fixat mycket med blogg designen ( stavning ) Men här kommer del 2 :) Och jag har ädrat lite Elena heter Hanna och Jelena heter Alison och dom liknar inte varandra så mkt och det var bara Hanna och Alison som skulle flytta in hos Caitlin :)



Hanna's perspektiv.
I Atlanta:

Vi var nu framme hos Caitlin och Christian. Jag och Alison gick ut ur bilen och möttes av Caitlin, Christian och deras föräldrar. Vi tog ut våra väsor och låste bilen.

-Hej, jag är Caitlin och det här är min bror Christian och mina föräldrar, sa Caitlin och pekade på dom.
 - Jag är Hanna och det här är min tvillings syster Alison. Sa jag och pekade på Alison.
- Kom in så ska vi isa er till era rum, sa Christian.

Vi gic efter dom och upp för trappan. Mitt rum låg brevid Christian's rum och på andra sidan av mitt rum låg Alisons rum.

- Vill ni att jag visar er runt i område? frågade Caitlin.
- Nej, det är okey, jag och Alison måste ju packa upp allt så vi ska nog bara stanna hemma hela dagen, Sa jag.
- Okey, men jag ska i alla fall gå ut, så hejdå. 
- Hejdå, sa jag och Alison samtidigt.
- Vi måste också gå nu, sa deras föräldrar.
- Okej, hejdå, sa Christian, jag och Alison samtidigt.

När dom hadde gått sa Christian.

-Sååå...
- Så?, sa Alison
- Är det okey om jag bjuder hit några kompisar?
- Det är ju ditt hus så visst.
- Ni kan ju vara med om ni vill? 
- Jag tror nog att vi ska packa upp och så, sa Jag.
- Okey, men säg till om ni ångrar er.
- Det ska vi, sa Alison.

När vi hadde packat upp så hörde vi att Christian och hans kompisar satt och skrattade.

- Jag kommer snart, sa jag.

Jag knackade på Christians dörr, fast det var inte han som uppna utan det var en kille som jag kännde igen. Fast jag gillade han inte, det var Justin bieber..

- Är Christian där? frågade jag lite surt.
- Ja, vänta, sa han och stängde dörren.
- Varför sa du inte att din kusin var snygg? Hörde jag Justin säga.
- Va... Vi vill också se, hörde jag två andra säga.
- Håll käften hon kan höra oss, sa Christian.
- HAHAHA, skrattade jag och nu Alison som sttog brevid mig.

Christian uppnade dörren och frågade.

-Och vad skrattar ni åt då?
- Ehm.. Eh.. Alison sa något roligt, sa jag.
- Vad sa hon då? Sa Justin.
- Ehm.. Det får ni inte veta, sa jag.
- Jo, men kom igen. Sa justin.
- In you're dreams. Sa jag.
- Men vad ville ni? Sa christian.
- Vi skulle bara säga att ci går t och träffar några gammla kompisar från när vi bodde här. Sa jag.
- Okey, men ta med mobilen ifall att.
- Ja, ja pappa, Sa Alison och vi båda började skratta.

Vi gick ut och mötte våra gammla kompisar Area, Spencer och Emily. Vi pratade hela hela dagen tills det blev sent så vi var tvungna att gå hem.

Justin's perspektiv.

Jag kollade på Hanna hela tiden, hon var så fin, fast Alison var finare.
När jag hörde Alison skratta blev jag helt stum. Hon hadde sånt sött skratt.
Börjar jag bli kär? Nej, det kunde jag inte, jag känner henne ju inte, men det kanske jag kan göra.


Bild 1: Christians och Caitlins hus.
Bild 2: Alison, Emily och Area.
Bild 3: Alison.
Bild 4: Hanna.
Bild 5: Justin.
Bild 6: Alison och Hanna's kompisar Area, Spencer och Emily

Hoppas att ni gillde det, för jag ska till Kroek nu och kommer hem på Onsdag så jag kr inte kunna skriva :( Men jag älskar er alla det ska ni veta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0